pallapupas
Titular notícies

PALLAPUPAS INICIA LA SEVA ACTIVITAT A LA FUNDACIÓ PERE RELATS

Dijous 7 Maig 2009 - 13:44


Pallapupas ha començat a treballar a la Fundació Pere Relats el passat mes d’abril.

El servei de Pallapupas el realitza una parella de pallassos que visiten els avis i les àvies un cop per setmana, tots els dimecres de 15,30 a 18,00h. Pallapupas també realitza una activitat de Teatre Social tots els dijous de 17,00 a 18,00h.

Breu història de la Fundació Pere Relats:

L'any 1972 es va crear al barri del Poblenou de Barcelona el Grup de Vells i Malalts, amb l'objectiu d'atendre les persones que estaven soles. L'impulsor del grup era el jove capellà Pere Relats.

Tot i la seva mort l'any 1973, el grup va seguir treballant fins aconseguir obrir una residència per als avis i àvies del barri l'any 1974. L'any 1975, per tal de consolidar i ampliar el projecte es va fundar l'Associació Pere Relats per a ancians.

Des dels primers moments l’Associació va voler que la gent gran pugués quedar-se al seu barri, a prop dels amics i familiars, i que hi trobés un ambient acollidor i potenciador de les pròpies aptituds individuals. A més, amb la creació de la Fundació Pere Relats l'any 1998, es va aconseguir recuperar l'esperit inicial d'atenció a les persones grans més marginades i excloses de la societat.

Desprès de 30 anys d’existència, actualment l’Associació disposa d'una llar residència i dues residències assistides; la Fundació disposa d'una residència assistida amb centre de dia.

Si vols tenir més informació del centre, clica aquí.


Últimes Notícies